Velkommen til Alta Frikirke!

Alta frikirke består av ulike mennesker som har det til felles at vi ønsker å følge Jesus Kristus. Vi ønsker å bygge et varmt, raust og levende fellesskap, og være en aktuell og attraktiv kirke i midten av det Gud gjør i vår tid. Hver søndag kommer vi sammen til gudstjeneste, med sang, undervisning, bønn og fellesskap.

Alta frikirke består av ulike mennesker som har det til felles at vi ønsker å følge Jesus Kristus. Vi ønsker å bygge et varmt, sant og levende fellesskap, og være en aktuell og attraktiv kirke i midten av det Gud gjør i vår tid. Hver søndag kommer vi sammen til gudstjeneste, med sang, undervisning, bønn og fellesskap. Vi er også jevnlig sammen i små, livsnære fellesskap hjemme hos hverandre, der vi kan dele tro og tvil, glede og sorg.

Velkommen til oss

Bilde